Måndag igen..

Upp och hoppa vid kvart över sju, in i duschen, på med kläder och smink och så iväg.....Träffade Kristin som vanligt borta vid sjukhuset och vi trampade vidare mot univ. Väl där träffa vi resten av "gänget" dvs Lottis, Fatima och Ulrika för lite förseminarie....men hade vi motivation eller...NEPP! vi har redan gått på sommarlov..vi behöver ny energi, nytt bränsle och mer ork! Inget mer plugg nu tack....

Efter seminariet åkte jag och kristin hem till henne för att skriva klart examinationen, och klara blev vi:) super skönt! Nu ska vi bara kolla igenom det och fixa det sista innan redovisningen, detta fixas på fredag!

Nu har jag suttit här vid datorn i 2 timmar och läst...(och kollat massa på internet) och nu ska jag snart iväg och käka och dricka lite vin med mamma! :) MYS! ska sitta på Harry´s uteservering.

Hoppas allt är bra med er! Nu lägger ja ner plugget för idag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Jo jag håller verkligen med om att motivationen saknas, inte lätt när man bara längtar efter ledigheten! Hoppas du och mamma fick en härlig kväll, jag blir bara liiiite avis! Tror jag ska ta mig ett glas rosé i solen med Johan innan CSI börjar.

Vi ses imorgon, kram kram

2009-05-25 @ 20:00:39
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0