Lördag...

Lördag idag, men de känns lite som söndag då man va ledig igår oxå....hehe igår bestod dagen av V65 på örebro travet i solen....ingen vinst för mig som vanligt...men men köpte en godis rem å käka på istället....
Kvällen tillbringades i Vintrosa med grillning:)

Idag är det återigen dags för trav...jag kan stå ut med trav 2 dagar i rad en gång om året...för det är bara första helgen i maj som det är trav i Örebro både fredag och lördag....jag har försökt att sätta ihop ett v75 system idag som ja ska spela på...MEN just nu blir det dyrt...närmare bestämt över 2000 så några hästar måste jag ta bort...hehe! Vi vet ju alla hur det kommer sluta iaf...men de kan vara lite roligt...
Ikväll blir det nog till att laga lite mat här hemma och förhoppningsvis kan vi käka ute på ballkongen! MYS!


Hoppas att ni får en bra lördag ute i värmen!

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0