Fredag= helg...

Imorse ringde Dannes kl vid 7 tiden och sen dess har jag oxå varit vaken....Vid tio tiden kom Dannes kompisar för att hämta honom och sen skulle de vidare mot deras årliga tradition...nämligen sthlm och Elitloppshelgen...(trav för er som inte vet). Så nu är jag själv hela helgen..trist! men lite skönt...kan ju sova precis hur jag vill i sängen!:)

För min del ser dagen/kvällen ut som följer...idag började jag dagen (efter att Danne hade åkt) med att skriva klart examinationen och fixa inför redovisningen tillsammans med Kristin:) Nu har vi gjort det sista arbetet tillsammans för alltid....trist. Bara redovisningen kvar sen är det sommarlov!!!!:)

Drog upp på stan en vända sen för att lämna in min timmrapport och fixa lite små grejer, sen tränat och nu sitter jag här:) Ska läsa lite bloggar och sen göra mig i ordning för kvällens grillfest! ska bli jätte kul å mysigt att träffa några av mina älsta vänner! Ska som sagt grilla och dricka lite vin å bara ha det super bra!

Hoppas att ni har en bra dag i detta underbara väder!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0