Söndag

Fick en kommentar om att vi var på visning:) vem undra? Hur som så jaa vi tittar lite sen får vi se vart de slutar.

Idag söndag sov vi skit länge..blev helt förvånad själv. Sen hade ja bestämt mig för att träna idag vilket ja gjorde! första gången på jag vet inte hur länge!! :) Sen hem å duscha och iväg med Danne till stan. Han skulle köpa en ny vårjacka....blev en snabbrunda sen skulle vi vidare till Calle. Lotta och lilla Axel! Det var jätte trevligt, hoppas de blir fler gånger!:) Å lilla Axel är ju hur söt som helst! är fortfarande en gnutta avis...!!!

Sen blev de en sväng till marieberg jag skulle fixa inneskor tills imorrn...men hittade inga...Imorrn börjar jag min VFU (pratik) på en skola i Örebro. Spännande...alltid spännande först dagen.

Gårdagen var trevlig:) vi käkade middag, kollade på Robinsson och spelade spel:)

Hoppas ni har haft en bra söndag!? Nu är det sommartid!!!:)
KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

haha, det va ju jag :)

skrev från jobbet o missade väl fylla i vem jag va :)

Så berätta nu, vad kollar ni efter?!

2009-03-30 @ 18:41:26
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0