Klart..

Va ett tag sen ja bloggade känns det som...(???) men iaf så har jag idag haft mitt näst sista tal, och det gick bra:) skönt att ha det gjort för jag var sjukt nervös denna gång...vilket gjorde det jobbigt! var inte alls nöjd med talet..men hur som är det över nu! och de som lyssnade tyckte det var bra :)

Sen jag kom hem har jag skrivit analysen av talet och kikat lite på det till nästa vecka. Tvättat har jag oxå hunnit med och nu ska jag snart börja packa...imorrn åker vi till Falun och kollar på skidor:) ska bli kul, det var jätte roligt förra året så hoppas det blir det nu med....det enda jag var sur över då var frukosten på hotellet...ingen hotellfrukost direkt...i år spelar det kanske ingen större roll då jag ändå inte kan äta så mycket....får ta äppeljuice och nått annat flytande:)

Ikväll ska vi åka till farmor och lämna kissen och sen vidare till mamma å fika:) har inte träffat henne på evigheter känns de som! Så det ska bli trevligt! sen hem å fortsätta packa å sova....

Hoppas allt är bra med er!? och att ni får en bra helg!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0