Hjälp mig:)

Idag har jag haft mina två tal:) det gick riktigt bra och jag är faktiskt riktigt stolt....iaf över det ena...:) över de som jag trodde skulle gå sämst...! tänk hur det kan gå:)

Hur som nästa vecka ska ja hålla ett argumenterande tal...tror jag ska prata om betyg. Betyg från årskurs 3...

JA eller NEJ?

jag vill jätte jätte gärna höra vad ni tycker och tänker! så snälla hjälp mig å skriv lite kommentarer!!!:)
Så kanske jag kan producera ett riktigt bra tal! Tack för hjälpen på förhand!

Hoppas ni haft en bra dag..? jag har analyserat mina tal idag å börjat fundera lite på nästa:)

Vi hörs! Många kommentarer hoppas jag!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: frida

2009-03-13 @ 10:43:46
Postat av: frida

oj, du fick ett tomt inlägg också :)

lätt härligt med turk-resan.... jag vill också utomlands, men får se hur det blir med det iår... får jag jobba så här lite så ser det mörkt ut...



betyg när man går i trean, verkar väl korkat... då är man ju bara barnet o skolan är roligt ;)

2009-03-13 @ 10:49:26
Postat av: Ann-Sofie

De får ju skriftliga omdömen i alla ämnen. Det är fullt tillräckligt. Jag vill inte att min son som går i trean ska få betyg! Men gärna betyg från sjuan.

2009-03-16 @ 06:55:19
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0