Torsdag å Fredag

Igår var jag ledig å hade verkligen en slappar dag! sov länge och sen blev de iaf ett träningspass. Eftermiddagen bestod av Tv-tittande och även en film hann jag med. Kvällen spenderades på Fornaboda travbana med Danne så klart:) Skön kväll blev det och vi slapp regnet!

Idag var det upp strax före 06 som gällde....sen körde Danne mig till jobbet. Jobbade bara 3 timmar idag så det va en skön start på min jobbsommar. När jag kom ut från jobbet vid tio tiden öste regnet ner....gick till bussen men den va väldigt sen...å eftersom att det inte finns någon "kur" där utan bara en pinne så fick jag snällt stå ute i ösregnet å tacka å ta emot för att hela jag såg ut som en blöt hund....

Gick en snabb vända på stan, skulle in på idé å hobby å skaffa mig en ny hobby men hitta inget jag ville göra...så traskade hemåt i regnet istället. Väl hemma börja jag med att baka pajer till morgondagens grillfest/träff/möte vet egentligen inte vad ja ska kalla det...nu 3 timmar senare är jag klar! resultatet blev 2 hallonpajer, 1 blåbärspaj och 1 hallon/blåbärspaj....Hoppas de går att äta....

Nu ska jag lägga mig å vila en stund innan det är dags för ett besök i tvättstugan...bläää

Ikväll blir det god mat och talang finalen skulle jag tro.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Carita

Låter smarrigt vill jag säga.

Tar du med recept på potatis salladen eller har du den i huvudet kanske? Vi får skriva handlingslista när ni kommer. :)

Ses i morgon

kram!

2009-06-12 @ 16:27:58
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0