Söndag igen...

Dagen började på en husvisning ute i hackvad...eller dagen började med bilturen dit...en bra bit...men hur som väl där så älskade jag huset! Var så himlans fint på insidan...mycket vitt och gamla detaljer som trägolv (i vitt) som jag bara älskade....sååååå synd att det ligger så långt iväg bara...men men...de kommer väl fler hus!?

Sen vid ett tiden åkte vi vidare ut till travet...gick direkt till fredriks stall å hämtade Leo som skulle vara med oss idag då hans mamma å pappa hade mycket i stallet:) Leo har hoppat hoppborg,käkat korv, glass, ansiktsmålning som blev en häst på ena kinden å en traktor på den andra:) Fanns även lite godis där så det fick bli en jordgubbs stång, de bjöd även på Estrellas nya chipsskruvar som han verkligen gillade:)

Nu är vi hemma igen efter ett kort besök hos farmor, har även hunnit med att käka upp tacos resterna sen igår:) Nu ska jag snart lägga mig...börjar kl 7 imorrn....ingen hit...men det som är bra att är att jag är hemma på kvällen iaf..

Denna vecka blir en riktig jobbvecka...jobbar 6 dagar och på lördag gör jag ett dubbelpass en sk delad tur...

Ta hand om er i värmen!
KRAM


Kommentarer
Postat av: frida

ja visst är det roligt med dessa 6jobbdagars-veckorna. Sån har jag också denna vecka. och bara skittider... men men bara bita ihop o se glad ut :)



2009-06-29 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0