SOMMARLOV!:)

Sista dagen för terminen var det idag....skönt! Tiden har gått fort men det finns ingen termin som jag har känt mig så oengagerad som denna....visserligen läste jag en rolig kurs ( retorik) och Vfu:n var ju oxå toppen. Men orken har verkligen inte funnits där...slarvat med böckerna har jag gjort, och det jag skrivit har jag inte varit nöjd med men lämnat in det å fixat det ändå....

Så att det är dags för sommarlov nu är mer än skönt! sjukt skönt! Är ledig några dagar nu innan jobbet drar igång. Ska bara jobba 5 veckor denna sommar så det blir en lång härlig semester! Först när jag fick schemat blev jag besviken...trodde jag skulle få jobba mer, men nu tycker jag bara att det ska bli skönt.

Nu har jag nyss lagt i tvätten å ska ta det lugnt en stund....skönt att inte ha massa böcker man måste läsa! Lyx!

Hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Carita

Åh grattis till sommarlovet!

Vi syns nästa vecka :)

Kram

2009-06-03 @ 21:04:06
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Ann-Sofie

Härligt för dig:) Vi har två dagar kvar...sen väntar en lång härlig (det har jag beställt) sommar=)

2009-06-03 @ 22:04:40
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com/
Postat av: Fatima

Ja visst är det härligt med ledighet nu! Vi måste passa på att ses när du har ledigt, bolla lite ideer och grilla ihop! Vore så kul om ni vill komma hit och umgås nån solig dag, hänga i trädgården och bara njuta av sommaren!

Vi hörs och syns snart! kram

2009-06-05 @ 07:40:20
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0