Måndag..

Har tyvärr inte så mycket att dela med mig av i värmen....Har jobbat å var genom blött av svett när jag väl var hemma...våra arbetskläder andas inte ett dugg...vi vill ha shorts å linne men nej nej....fast vid närmare eftertanke skulle jag kanske inte vilja ha de på mig med tanke på vad jag gör på dagarna....hmmm

Hoppas allt är bra med er!?Lämnar er för stunden med några rader ur en av "the king of pops" bästa låtar....
KRAM
**************************************************************************************
I´m starting with the man in the mirror,
i`m asking him to change his way,
and no message could have been any clearer,
if you want to make this world a better place,
take a look at yourself and make that change....



Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag håller med om att värmen slår ut ens ork att blogga! Jag försöker så gott jag kan men det tar emot.

Sorgligt att han är borta, musiken var/är fantastisk oavsett vilka rykten som florerat runt honom! Kram i värmen :)

2009-06-30 @ 16:01:24
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0