Helgen...

Lördag: Halv elva befann vi oss i Karlskoga hos Fredrik å Carita. Jag å Carita skrev ihop handlingslista och drog iväg å handla till dagens "hästägarträff" När vi kom tillbaka spenderades det väldigt mycket tid i köket. Vi fixade potatissallad,såser,vanlig sallad, grillade kött och korv och fixade klyftpotatis. Kl 16 kom alla gäster, totalt var vi 23 personer tror jag....

Maten blev uppskattad och vi avslutade middagen med mina smulpajer som jag gjorde i fredags:) de var helt okey:) Vid åtta åkte de flesta hem, men jag och Danne stannade kvar. Jag nattade Leo (deras son) med 2 godnattsagor, sen fick jag ligga brevid honom tills han somna:) de var nära att även jag slocknade....Sen spelade vi NE spelet...var en jämn match..men vi förlora....Vi var hemma vid 01 tiden å då var det skönt att sova!





Söndag: Var vi å hälsade på hos Dannes farmor:) va så länge sen vi var där så det var jätte trevligt! Vi köpte med oss jordgubbar och grädde! Mums! plus att vi fick smaka på hennes super goda bullar! Jag ska ev få en gungstol av henne:) skulle verkligen vilja ha den! hehe...

Idag måndag är det dags att börja jobba. Magen har inte mått bra idag så låg kvar länge i sängen. Tänkte ta en promenad till jobbet sen. börjar kl 15. Sen ikväll efter jobbet vid halv tio ska vi till mamma å fika lite grann...ska bli kul att träffa henne:) Nu är det snart dags för lunch....hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0