Länge sen sist...

Ja det var ett tag sen jag satt här senast...jag överlevde den tuffa jobbveckan och nu är jag ledig i 2 dagar:) Helgen på jobbet var lugn å rolig...jag tycker så mycket om alla! Å jag å mina goa jobbtjejer har så himlans skoj! Alltid kul att jobba med vikarier, vi gör lite som vi tycker och de blir toppen bra!

Igår kväll när jag kom hem hade jag å Danne filmkväll:) Såg "Rallybrudar" och käkade pizza! Filmen var så där men godkänd, förövrigt fick kvällen mvg;) Ikväll blir det nog oxå nån film...vädret är juh inte så lockande att vara ute i....

Idag ska jag åka en sväng till Marieberg tror jag....behöver nya kläder...men har typ inga pengar så det får bara bli nått litet...typ nått färgat linne eller nån sommarklänning....väntar på att Nattis ska ringa sen åker vi.

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra helg!?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0