Helgen...

Helgen har gått fort som vanligt, Fredagskvällen spenderades i Vintrosa med pizza. Vi ville mest säga hejdå innan de åkte till Turkiet...avis!!! men snart är det vår tur oxå!

Igår tog vi bilen till Årjäng för att kolla in V75...vädret var inte det bästa om vi säger så....de öste ner HELA dagen...så även om ja hade på mig massa kläder plus regnkläder så frös jag som en tok...och mina skor läckte så jag fick hålla mig inne....dock var hela läktaren full och de fanna inga andra sittplatser så jag fick stå inne i totohallen (där man spelar) hela dagen....jippi....På vägen hem åkte vi in i Karlskoga å lånade några filmer och sen in i Vintrosa för att titta till deras kisse. Väl hemma blev de först och främst torra kläder, sen filtar och film i soffan. Vi käkade dagens matsäck till middag då vi aldrig lyckades äta den under dagen pga vädret å ingen sittplats. Så vi käkade tortilias med "rostbiff gegga" på kvällen istället...funkade bra det med:)

Idag har vi sovit länge och sen blev de visst en vända till Lindesberg och travet igen...det blir mycket trav ibland, men som sagt följer jag hellre med och gör nått än att bara sitta hemma å Uggla....Men nu är det bara 4 pass kvar sen SEMESTER som betyder, iofs först en till travhelg men sen västkusten och Turkiet:)

Hoppas ni har haft en bra helg!? Ngn som vet hur man lägger upp filmklipp på bloggen? Typ från Youtube...?Jag kan verkligen inte sånt där....haha!

STOR KRAM TILL ER!!!!


Kommentarer
Postat av: Fatima

ang filmklipp på bloggen:

kolla http://designadinblogg.se

han har alla tips du behöver, du måste skaffa ett konto på youtube oxå. Lycka till!

2009-07-13 @ 12:18:37
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307
Postat av: Fatima

http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html



kolla in här, vägledning hur du lägger upp filmklipp!

2009-07-13 @ 12:22:30
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0