Var ett tag sen sist...

Ja, sist jag skrev var väl i Fredags vill jag minnas...blev inget Vintrosa på fredagskvällen utan det blev pizza och let´s dance istället:) Lördagen däremot blev det en sväng dit ut:) Mathias fick presentkort av oss på Ikea....på kvällen lagade vi fläskfile med klyftpotatis och ugnsgratinerade grönsaker och fetaost! himlans smarrigt blev det!

I söndags blev det plugg hela dagen för min del...massa nu..och jag planerar och planerar för att ligga före och slippa plugga under Norrlanstrippen....får se om jag lyckas...just nu är det lite panik..ska ha läst en bok tills på måndag som jag INTE får tag i....Kirre heter den så har någon den så säg till!

Idag gick jag upp tidigt, och va på gymmet vid kvart i nio..kom hem vid halv elva tiden å sen dess har jag pluggat..och ska fortsätta med det resten av kvällen...ingen hit men det måste fixas...

Trist inlägg, men just nu ser mitt liv ut så här...plugg,sova, träna,plugg,sova, träna....

Måste säga Förlåt till dig Danne för att jag är så osocial på kvällarna...men du verkar kunna roa dig själv med trav och annan sport;) Puss på dig baby

Hoppas allt är bra med er!? Sköt om er! KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0