Trist...

Idag började plugget igen...sjukt trist var det iaf...och jag ville faktis bara hem. Men men...snart dags för ny kurs så vi får la hoppas att den blir roligare. Åkte hem till mammi direkt efter och gissa vem som blev jätte glad:) Jo min kisse! Hon nästan hoppade på mig! blev så glad att se henne:)
och ikväll kommer hon hem till mig igen och sover på min mage!MYS!

Ryggen är bättre idag, men inte bra...så får nog vänta med träningen några dagar..eller de beror på hur de känns imorrn.
Känner mig lite nere idag....men hoppas de går över snart...vill så mycket samtidigt som jag inte ens vet vad jag vill...
vilket känns ganska förvirrande....

Ikväll ska jag nog bara slappa hemma, fast det var inget bra på tv och Danne kommer inte hem förän sent. Men men...

Hoppas allt är bra med er!? Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0