Onsdag...

Såg någon mini intervjun med mig i tidningen...???hmmm totalt kanske 4 rader men iaf...;) haha! de var på friskis och Svettis i måndags och frågade om jag tränade som nyårslöfte eller ej...och tog kort....men nej jag tränar inte som nyårslöfte utan för att må bra, vara piggare sova bättre och plugga bättre. Korten de tog på mig kom så klart inte med i tidningen....kommer aldrig med på bild...lika dant var det när jag tävlingsdansade....

En del av träningen kanske är ett nyårslöfte trots allt...alltså att fortsätta träna. Det är skönt å svettas och slita ibland. Gick iväg till gymmet i morse och tränade en timme, nu kan jag knappt röra mig....hade iofs ont i ryggen redan innan jag gick dit imorse, men nu är det ännu värre. Stakars Danne får jobba som assistent till mig nu...."kan jag få tv kontrollen", "lite vatten tack" "hjälp mig upp" osv....

Nu ska jag fortsätta titta på Grammisgalan, sen sova tidigt....för imorrn börjar plugget igen...blääää! Noll motivation....


Stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0