Måndag....

Först och främst måste jag be om ursäkt till min kära kusin! Igår när jag fyllde fick jag en stor burk dunder honung av honom, vilket jag inte fick med på min presentlista! Förlåt!

Dagen idag började med en lång sovmorgon för min del...Danne var uppe tidigt för han skulle jobba....hamnade på gymmet vid kvart över elva, och kom hem igen strax för två...hur gick det till??? Hur som helst var det otroligt skönt att träna ordentligt! och jag var helt slut i hela kroppen när jag kom hem!

Em var vi hos Dannes farbror som fyller år idag:) Blev lite tårta idag igen....så träningen behöver jag verkligen ;)

Nu kanske vi ska se på film, om Danne vill...ska försöka hålla oss vakna till hockyn inatt...lite kul är det att se när det är Sverige som spelar...oavsett om de är "små kronorna" eller "kronorna"....

Hoppas allt är bra med er:)och tack igen för alla "grattis" även här på bloggen:) TACK!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tusan också! Glömde jag bort födelsedagen?! STORT grattis i efterskott. Många kramar

2009-01-05 @ 22:37:59
URL: http://nxtlego.e-blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0