Länge sen...

Känns som det var hundra år sen jag skrev sist...har inte mycket att berätta för det....börjat ny kurs nu pedagogik B, och delkursen är specialpedagigik..och inte nog med det, de betyder  termin 6 AV 7!!! känns ju helt knas, men skönt! om ett år är jag klar!

Idag blev det ett långt och skönt träningspass! och sen massa plugg...nu pluggar jag ,tvättar och tittar på tv samtidigt...plus att jag har en ond mage...vet inte vad felet är riktigt...

Begravningen blev den 7e Feb så då blir det en liten norrlandstripp:) men först måste jag pluggggga massa!

Hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Du/ni får ju emskt gärna komma förbi om ni ar tid...

2009-01-21 @ 22:32:42
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0