Gårdagen!

Som sagt kom tjejerna vid fem tiden å käkade pizza, det var trevligt och mumsigt:) Sen gjorde vi oss i ordning, blandade bål och plocka fram allt gott....Vid sju började de första komma! hade verkligen jätte trevligt! och fick massa fina presenter! tack så himlans mycket!!

Tjejfest var det, och tjejfest blev det! Spelade hög musik och drack å käkade chips....tror de övriga fem grannarna i huset hade en jobbig kväll..då det var fest hos mig, hos närmaste grannen och hos grannen en trappa ner....men men så blir det ibland...drog ut på krogen vid halv tolv ca...ganska dött på klaras men jag, Lottis och Kristin hade himlans kul ändå! Vi kände oss dock lite gamla där...då det flesta va yngre än oss...och några som säkert var 40+....men som sagt hade super skoj! Vid kvart över ett orkade inte min kropp längre...mådde jätte illa och ville hem...så Fredrik och kristin körde hem mig! TACK! fick inte tag på Danne, men han kom hem en dryg halvtimme efter mig...

Idag sov jag länge...gick upp för ca en timme sen...har ingenting hemma så måste väl ta mig iväg å handla lite...ikväll ska vi käka middag hos mamma:)

Hoppas ni har haft en bra helg!? Imorrn börjar Pedagogik B.....Inga kommentarer....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tränar du ngnstans?

2009-01-21 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0