Fredag igen:)

Idag har jag varit på univ igen..det gick bra och föreläsningen var helt okey:) Har redan hunnit skriva ett arbete sen jag kom hem...så det känns bra...ska börja läsa lite sen kanske...om ja orkar....Danne har varit hemma idag, han är förkyld och ont i kroppen, stackarn! men han verkar vara på bättringsvägen....Skulle ha åkt till Vintrosa ikväll då Mathias fyller år! Grattis grattis! men får se hur det blir med den saken...skulle tro att vi blir hemma....

Fick visst lite extra litteratur som ska vara klar om ca en vecka...känns lite trögt..men det gäller väl att planera antar jag..så brukr det mesta funka...måste bara bli klar med typ allt innan norrland...men de fixar jag väl!?

Får se då, men då blir det kanske pizza och let´s dance ikväll istället då..men de blir bra det med! Huvudsaken är att jag får vara med Danne och att han kanske kan få må lite bättre iaf!

Nej nu ska jag fortsätta plugga...hoppas allt är bra med er!?

STOR KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du har en Award att hämta i min blogg. :)

2009-01-24 @ 20:33:30
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0