usch...

Mailade univ igår och frågade om jag kunde få byta en delkurs på denna kurs...men det var fullt. Vilket betyder att jag kommer ha ännu mer ont i magen och vara ännu mer stressad i fem veckor. Hur ska jag och min mage klara av det!? hur kunde jag vara så dum att välja den kursen från början? Jag ska alltså läsa didaktik och retorik och visst det är säkert en jätte bra kurs, MEN jag kan varken skriva eller hålla tal....hur löser man det? När alla uppgifter handlar om att hålla tal i ca 5 minuter varje vecka!?

Antar att det bara är att bestämma sig för att klara den!! och sen kämpa som FAN för att lyckas. Men jaa alla omkring mig kommer få fem hemska veckor. Det är en sak som är säker....jag borde bygga mig en koja i skogen och bo där under den perioden för att ingen annan ska ta skada av det här.

Får väl börja fundera på vad man ska debattera och hålla tal om....hmmm jag kan inte mycket om nått så jag vetti fan hur det ska gå...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0