Tisdag plus Onsdag...

Igår började dagen med ett träningspass:) Skönt...sen hem å duscha å sånt sen vidare till vårdcentralen, va juh tvungen att göra om det där himlans cellprovet..så då fick jag ligga där igen...å ont som fan gjorde det...för dom ville va säkra på att de fick med de celler som behövdes....

Åkte vidare hem till Nattis och sen till Marieberg...hitta en jätte snygg sjal..men blev för snål för att köpa den...måste ju överleva  en vecka till innan man får pengar igen...Efter trippen på Marieberg åkte vi till Adolfsberg på en lägenhetsvisning...De va en fin lägenhet..typ som ett radhus..eller det va ett radhus!Vill så gärna bo så och flytta snart...men jag måste visst plugga klart först....

Idag onsdag har jag och Kristin fixat en opponering inför imorrn och sen har jag läst några andra arbeten och även börjat lite smått på nästa kurs. Nu sitter jag hos mamma och ska snart köra henne till tåget. Förövrigt är illamående statusen hög idag...min mage mår allt annat än bra....

Ikväll blir det till att slappa...eller jaa måste plugga först sen slappa.
Hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0