Söndag...

Dagen började i stort sätt med ett träningspass med Nattis:) va roligt och väldigt skönt!!!:) Sen har jag mest tittat på skidor och tagit det lugnt idag...skönt egentligen...

Ikväll kanske kanske kanske det blir pizza och beck-filmen...annars vet jag inte....Känner mig lite nere...och vet inte vad ja kan göra åt det...!? Det är svårt att gissa ibland...Önskar att det fanns nått jag kunde göra för att få det bra...men så länge jag inte hör något så går det inte....Men det är såååååå jävla piss jobbigt att ha det så här...

Jag tycker iaf att jag lyckades med maten igår och efterrätten blev helt ok...åt den iofs idag men den va god iaf...
Hoppas allt är bra med er!?
Imorrn är det måndag igen...blandade känslor...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0