Igång...

Yes är nu igång med den nya kursen..skrivit mitt första tal och haft det första förseminariet...imorrn gäller det..då ska man stå där å hålla sitt tal framför "klassen" och framför en videokamera....känns så där...men det ska nog gå bra till slut....kommer iaf kännas bra efteråt....men innan...ja det ska vi inte ens prata om...

Dagen idag spenderades först på univ med Ulrika, Kristin och Ibba för att skriva om böckerna...sen träna vi talen inför varandra oxå...gick bra:) Alla berör men på olika sätt.

Nu har jag mest kollat på tv och tränat på talet i varje paus:) Måste vila nu...pratade juh med vårdcentralen igår och fick de bekräftat att jag har magkatarr så ingen mer stress nu...(hur sjutton ska det gå??)...men idag har jag tagit det lugnt iaf...det blir värre imorrn...men massa plugg på em...ska analysera mig själv...uscha....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Fatima

Men ett tal, fy så hemskt! Vilken kurs läser du? Jag läser makt och kön, vilda diskutioner lär det bli ;)

love it! Hoppas talet gick bra,

kram kram

2009-02-26 @ 12:15:11
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Carita

Hoppas talet gick bra idag. Detta fixar du lätt det vet jag. Men ta det lugnt med magen jag vet hur det är...

Kram!

2009-02-26 @ 14:28:30
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0