Alla hjärtans dag...

Alla hjärtans dag idag...nått att fira? Njee egentligen inte...men jag har ändå bestämt mig för att laga lite god mat ikväll och ha det lite mysigt...kan ju hoppas att jag får sällskap...

Dagen har jag tillbringat med världens bästa Nattis:) Först följde jag med henne å handla, sen tog vi på oss alla kläder vi hade och åkte upp till Ånnaboda:) Så himlans mys, gick en sväng runt sjön och sen en sväng på isen. Sen satt vi i snön och hade det trevligt!!! Så himlans bra dag, och hon är så himlans bra! =)

Kom hem för en timme sen typ, och har nu gjort efterrätten som ska stå i kylen i ett par timmar...blev vit chokladmousse...(stavas?) sen ska jag göra en renskavsgryta med pasta till...hoppas de uppskattas lite iaf...

Kvällen består förhoppningsvis av god mat och sen skulle jag tippa på att det blir melodifestivalen:) Eller det ska bli de;)

Hoppas ni har en bra alla hjärtans dag och en trevlig helg!!!

STOR KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0