Tråkigt...

Idag började Danne jobba igen...trist för mig som inte kommer på ett dugg att göra...visserligen jobbar han bara idag å imorrn sen är han ledig igen:) Jag började dagen med ett pass på gymmet, skönt!!!! känns så bra varje gång jag är där eller varit där...sen blev de att jag fastnade vid tv:n då det visade "vi på saltkråkan" som jag bara va tvungen att se klart..sen en dusch och sen har ja fastnat här vid datorn istället...har läst igenom vår uppsats och suttit på facebook..hmmm...
Jaja uppsatsen var nödvändig att läsa iaf:) Fick veta idag att vi fått en ny examinator...nervöst! ingen av oss vet vem hon är så nu kan vi bara hoppas på att detta går bra iaf...

I em kanske jag ska träffa Nattis å åka pulka..annars blir jag nog bara hemma å fortsätter den här super slappa dagen...men de kan vara skönt att ha sånna med ibland...får passa på...snart drar skolan igång i en vecka sen dags att börja jobba...bli vuxen på riktigt! lite skrämmande å spännande är det allt.... :) men himalans roligt oxå så klart!
Nee nu ska jag....jadu..har ingen aning om vad jag ska göra men men de visar sig!
Pussss!


Bild från pernillawahgren.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0