Nytt år...

Igår kväll blev det en mysig middag på Mingla med min bättre hälft! Sen blev det ett bio besök med Nattis och Johan. Vi såg...Avatar! Jag kan inte säga vad jag tyckte om filmen...den var sjukt bra gjord, och ja egentligen var den väl ganska bra..men ja kanske inte min typ av film...början var väldigt seg..men sen sprang tiden iväg så jag antar att den var ganska bra då...hmmm tror en sak är säker jag skulle aldrig kunna bli filmrecensent. Kom hem vid halv ett i natt då var ja skit trött men kunde ändå inte sova..låg och funderade över olika scener ur filmen och var bara tvungen att diskutera dom med Danne...han var inte lika sugen på att diskutera..han somna....

Idag har vi sprungit runt på marieberg och handlat all mat inför nyårsfirandet...gudars vad mycket folk de va..och kallt var det ute..mina fötter var isbitar när vi kom hem...och till råga på det så gick matpåsen sönder när vi skulle gå från bilen...fick packa i de andra påsarna vi hade med oss...när jag hade kommit upp för ett par trappor så gick även den påsen sönder...det kunde vara värre..men det var inge skoj alls!!!!:(

Just nu har jag en katt som ska käka upp en blomma som står på bordet, vilket nyss resulterade i att hon kräktes..kan juh undra varför hon ändå ska envisas med att fortsätta käka på den då.....
..........................................................................................................................................................................

Å imorrn är ännu ett år förbi..och heja vad fort det har gått...känner att jag tänker tillbaka på detta år och jag vet inte vad jag har gjort....någon som vet? det jag kommer på är typ plugg, jobb träffat goda vänner och jaaa...Jag hade en tuff vår med min himlans mage...men en bättre vinter då det onda äntligen gav med sig...Danne gick med på en häst till... Hur som har det varit ett bra år trots att ja inte vet vad som hänt....

Jag har fått en del nya vänner å då tänker jag främst på Fatima, jag har "känt" dig länge men det är först nu under hösten som jag lärt känna dig ordentligt! Vi har haft motgångar tillsammans men alltid vetat vart vi haft varandra...Jag tycker om dig otroligt mycket! Ni andra vet att ni oxå betyder massor för mig! utan er ingen Siri.

Jag vill återigen gratta Kristin å Fredrik till eran fina lilla tjej! Å Calle å Lotta till er fina lilla kille!

Under det kommande året hoppas jag på mycket...jag går in i 2010 med många förhoppningar och förväntningar! Jag ska börja med att ta ut min lärarexamen!Det ska bli roligt att få komma ut och pröva mina vingar..det är med spänning jag om ca 2 veckor tar mitt första steg in i mitt vuxna jobbliv! jag hoppas att vi under våren hittar vårt drömhus med allt vad det innebär...sen hoppas jag på mer saker men de tror jag att jag behåller för mig själv tills jag vet mer;) Jag går in i 2010 med nya och gamla vänner, min älskade sambo och ett nytt jobb! det kan väl inte bli annat än bra!!?

Gott nytt år mina kära vänner!
Mycket kärlek och mååååååånga varma kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gott nytt år och kram till dig =)

2010-01-01 @ 17:22:23
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0