Min Lördag

Var sjukt trött imorse och eftersom att det är lördag tog jag mig friheten att ligga kvar i sängen:) Danne åkte till Karlskoga redan vid 9 tiden. När jag väl "kände" för att gå upp åkte jag direkt iväg till gymmet och körde ett pass!:) skönt! sen förbi ica för att handla de jag var sugen på...hmm bleb ostbågar, julmust och bilar..men ja har fortfarande inte rört nått av de....typiskt...väl hemma kände jag för att baka så de blev både kolakakor och chokladnittar...nu har ja precis gjort klart alla julkort och ikväll ska vi ut å käka med Dannes mamma å pappa:) Mys!

Nu ska jag fixa alla kuvert och leta adresser...
Puss puss

Kommentarer
Postat av: frida

du vet vart jag jobbar, om du söker adresser ;) bara i ringa eller smsa

2009-12-12 @ 22:11:05
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: frida

ja, förmodligen stavade du väl mitt namn rätt :) med Y på slutet... det är ju felstavat i registret så det står med i på slutet... irriterande!



Nu har jag gjort tryfflar och en lite prov omgång med knäck, nu väntar sängen...

natti natti

2009-12-13 @ 22:06:26
Postat av: Frida

Vaddå, menar du att jag har skickat tryfflar till dig?! :)

2009-12-14 @ 21:35:32
Postat av: frida

haha, gu´va knäpp jag är ibland...:)

2009-12-15 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0