Julen är över...

Julen är över och jag måste erkänna att jag tycker att det är ganska skönt....Julafton spenderades först med älsklingen här hemma, med lite gröt frukost och julklappsbyte. Dagen fortsatte sen för min del tillsammans med mamma å Jens i ängen för att återigen käka lite gröt, fika och byta julklappar:) blev en himlans massa goda kakor och lite godis. I julklapp fick jag bland annat en mp3 (av danne), täckbyxor och inneskor till nya jobbet (av mamma) pengar,ny kalender och en "Björn Borg" väska (även detta av mamma) av bror min fick jag en film:) På kvällen åkte vi till Vintrosa för att äta julbord tillsammans med Daniels familj och av dom fick jag en handduk och ett kit från Body shop. Vi fick även en kokbok av Dannes bror Mathias:) den ska vi snart inviga hoppas jag!!!:)

Blev en ganska tidig kväll då jag skulle upp å jobba....så igår på juldagen jobbade jag vilket bara var roligt! tycker så mycket om mina gamla! Kommer kännas konstigt att inte jobba extra där i vår...

Idag sov vi länge och på em var vi en sväng hos "farmor". Jag satte ihop ett eget v75 system idag å de gick helt okey...första gången de blev vinst iaf! så lite stolt får jag väl vara???;)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och fortsätta svulla godis å annat gott...imorrn blir de träning;)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0