Jul...

Julen närmar sig med stormsteg...och jag har ingen julkänsla alls...trist!!! igår blev det iaf klart att vi går upp med vår uppsats den 11 januari och opponerar den 15 jan...lite nervöst men samtidigt är vi nöjda nu! vi har faktiskt lyckats få fram ett bra arbete!:)

Idag var de sista dagen på univ, så nu har vi "jullov" några veckor..sen är det bara 3 tillfällen kvar i plugget för den här gången...3,5 år går fort..men visst har de varit seeeegt många gånger!!!

Julafton på torsdag (ifall att ngn har missat det;)) jag tror att jag är klar med julklapparna som jag måste fixa själv.. och granen ska vi strax klä:) snön ligger på marken och julgodiset är bakat. Men nää...ingen julkänsla..inte än...kanske kommer den imorrn då jag och Danne har vår egen lilla tradition...då vi först ska en sväng å fixa de sista julklapparna och på kvällen blir de vårt eget julbord och uppesittarkväll med Bingolotto:) Vi brukar aldrig vara uppe sen då eftersom ja brukar jobba tidigt på julafton men i år är jag ledig så då kan vi byta julklappar på julafton för en gångs skull...men de ska bli mys med lite mat,godis och tända ljus imorrn kväll...då borde väl julkänslan komma!?

Nu ska vi börja klä granen, och sen ska ja nog kolla lite på en film på 3:an...eller de får nog bli samtidigt, ser att den börjar om 4 minuter:) haha!
Om jag inte får ngn minut över imorrn så säger jag God jul nu!:) Hoppas ni får en jätte mysig julhelg nu!
Många varma jul kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Välkommen till vuxenvärlden;) Det är svårt det där med julkänslorna... Önskar jag kunde känna som barnen som längtar och längtar =)



Ha en riktigt fin jul=)

Kram

2009-12-23 @ 08:25:11
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0