Hmmm

Dagarna går ganska fort nu..vet egentligen inte vad ja sysslar med men nu är det snart jul....igår blev de ingen skola alls utan en vända och en lunch på stan med Nattis:) det va mycket trevligt!!!
De var en riktigt bra dag igår..de känns bra.

Idag sitter jag hemma å läser på Lottis å Matildas arbete som jag och Fatima ska opponera på i em. Dock bara på prov, men de är nyttigt! Kl 16 blir de julmys hos Fatima, alla pluggtjejer! vi ska fika och ha julklappsbyte och förhoppningsvis kunna snacka om lite annat än uppsatsskrivande....

Känner att jag inte har så mycket att skriva nu för tiden..men men den tiden kommer väl tillbaka hoppas jag! Hoppas allt är bra med er!?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0