Braaaa

Okey idag har vi haft (förhoppningsvis) vårt sista hanledningssamtal med M om vår uppsats. Och vad sa hon då? Jooo hon tycker att vårt arbete är bra och att vi har en bra struktur nu, ÄNTLIGEN! efter att vi klippte sönder hela texten å satte ihop den på ett nytt sätt så blev de mycket bättre! På måndag börjar och slutar finliret å sen är vi klara!detta betyder en ledig jul!:D
De känns så bra så ni anar inte....känner oss äntligen stolta över de vi gjort..och på tisda ska M skriva på ett papper som betyder att vi ska gå upp för ventilering!!!!

Julmys hade vi igår hos Fatima, hela pluggänget plus barn:) super mys va det och så hade vi julklappsbyte, man skulle köpa en julklapp på den bokstaven man började på så S i mitt fall och sen fick man dra en färg röd blev de för mig..så ja köpte en burk och sen massa rött godis = sötsaker/smågodis och burken..jaaa..alla vet väl att det är insidan som räknas;) När de väl var dags för byte skrev vi nr på alla klappar så fick man dra ett nr och den klappen fick man..jag fick Fatimas julklapp (som skulle börja på F och vara grön) så jag fick badskum (Family fresch) och grodor som man har på  ögonen ni vet....(frog)

Idag var jag som sagt först i skolan....sen tog jag och Nattis en roadtrip fram å tillbaka till Askersund, sen blev de mc donalds och handling på marieberg:) Nu har ja precis tvättat klart och Danne har städat:) snart ska vi (Danne)börja med maten så den är klar till 20 då Nattis kommer och Idolfinalen börjar:) De blir lite pasta med världens godaste sås och lite sallad..(som ja precis kom på att ja inte har ngn...)och lite bröd..sen blir de väl popcorn och godis gissar jag:)

Imorrn..ska Danne till Karlskoga och ja ska träna, göra julkort och kanske kanske baka...får se vad som hinns med och vad som känns motiverande för dagen...:)
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll och en toppen helg!
Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0