Andas ut...

Nu kan jag äntligen börja andas igen...imorse kom samtalet jag väntat på...NU HAR JAG FÅTT JOBB!!!!! Tror inte jag kan beskriva i ord hur glad jag blev och hur skönt det känns att ha någonstans att ta vägen när plugget snart är slut!

Sökte ganska många jobb och förra veckan ringde 2 stycken om ville att jag skulle komma på intervju. Så i tisdags var det dags! två intervjuer på samma dag:) Båda gick hyfsat bra tyckte ja själv och det visade sig att jag hade rätt:) Så nu ska ja börja jobba på en förskola med 1-2 åringar! små pluttar så mysigt! De andra jobbet vet ja ingenting om än...men fick iaf det jag helst ville ha!:)

Det var så skönt att hon ringde idag, nu kan man som sagt börja andas och ha ett mål med att snart vara klar i skolan.
Jag är sååååå glad!

Hoppas allt är bra med er med!?
Puss


Kommentarer
Postat av: Carita

Ååååå vad roligt! vad glad jag blir för din skull!



Vi får prata mer på lördag

Kram!

2009-12-17 @ 16:14:15
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-12-17 @ 18:14:50
Postat av: Ann-Sofie

Underbart!

Härligt att du har fått ett jobb du kommer trivas med:)

2009-12-19 @ 09:04:35
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0