Orolig...

Om ni bara visste hur ja känner mig just nu...orolig och ledsen...japp de handlar om magen igen...mår illa konstant nu och kramperna kommer oftare och oftare....känns inte roligt alls...idag har ja fått i mig 2 hårda mackor med smör....inget mer....vill inte ens äta..lusten finns inte där när man vet hur de känns efteråt...bläää

Igår pratade jag återigen med en sköterska på medicinmottagningen...vi pratade i över en halvtimme och om de va dom själva som va ja kanske de skulle förstå...nu ska man bara vänta och vänta....å inte nog med de..hon avslutar vårt samtal med att säga " Jo Siri, det kan juh vara så att de blöder i magen, men du får ändå vänta i 2 veckor" SCHHHYYYSSST!!! När hon sa de blev man juh inte mindre rädd och orolig...De flesta av er vet hur mina senaste år har sett ut och på grund av det så kanske jag skrämmer upp mig själv mer än vad ngn annan skulle göra....förståligt eller ej vad vet jag......Hur som så känns de väldigt tungt just nu....Konstigt att de inte har några akuttider på den mottagningen och så säger de bara att blir det värre så åk till akuten...jaa men de e jobbigt när smärtan är hanterbar men fruktansvärd...vart går gränsen? när ska man åka och när ska man stanna hemma? för mig gäller de att åka när ja inte kan ligga still av smärta..vilket ja hoppas att ja slipper den här gången....men de e fortfarande sjukt jobbigt...så vad säger ni...vart går gränsen???vem ska man lyssna på? Sköterskan, min skalle eller magkänslan....???

Idag skulle ja ha följt med Danne till travet en sväng för vår häst var inne på banan..och sen skulle ja ha åkt vidare till Hallsberg och hälsat på Fatima för att snacka skit och planera uppsatsen..men de blev inget av de...ligger hemma å kolla på friidrotten och slappar......

Hoppas allt är bra med er!!!?
KRAM


Kommentarer
Postat av: Fia

hej gumman, klart att du är orolig med tanke på vad som hänt förut, men jag tror värkligen dom hade hittat det om det var något sånt. men jag förstår att du är orolig. jag tänker på dig och hoppas du mår bättre snart. Kram

2009-08-18 @ 18:35:40
URL: http://fiiali.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2009-08-18 @ 20:07:08
Postat av: frida

huvva, stackars liten...

Man ska alltid spela lite värre än vad det är. det är ju sjukt att du ska behöva gå o vänta på att det ska bli så pass illa innan du får träffa någon...



krya på dig!

2009-08-18 @ 21:51:06
Postat av: Kristin

Vännen! Skickar en kram till dig! <3

2009-08-19 @ 09:06:31
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt jag drömt inatt...:)

Du och danne hade fått en liten bebis, en pojke hur söt som helst! det jobbiga va att du hållt allt hemligt för mig. hela graviditeten och allt. du visar först ett kort på pojken när ja kom till örebro. sen får jag träffa honom. Helt sjukt söt unge!!! :) Du hade viljat överaska mig när jag kom ner med att du hade ett barn... men hallååå jag ville ju veta när du blev gravid, det va bara att se glad ut men jag va besviken...hehe...

2009-08-20 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0