Not...

Idag är det inge bra alls....Känner mig nere och orolig för min förbannade mage...Gick upp vid halv elva och ringde till sköterskan på Medicinmottagningen...pratade hur länge som helst och hon var så bra! Skulle egentligen dit i dec men nu ska ja få komma dit om ett par veckor....jag har fortfarande ont i magen fast jag inte äter gluten och nu har jag även fått tok ont under revbenet....gallan? vi får se men hon tyckte iaf att de inte lät nå bra alls så fixade fram en tid....jag blir som ni kanske förstår mer å mer orolig när man gjort så många besök där och får olika besked om vad det KAN vara varenda gång.....

Hur som nu ska ja fixa till mig lite och snart käka lite innan de e dags för jobb...jobbar med min Tanja idag med så det blir kalas!Hoppas du kan få mig på andra tankar och lite gladare humör...:)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej,

Usch det låter inget bra det där. Hoppas du får svar på vad det kan vara. Jag lider med dig vännen, vi hörs av inför nästa vecka å försöker boka in en date! :D

kram

2009-08-12 @ 23:20:54
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0