Kryddig korv...

Idag blev det en sväng på stan för att växla tillbaka lite pengar som vi hade från resan och så fixade jag lite små grejer som måste göras....skulle bland annat köpa en lika dan tröja som jag köpte innan resan men som så klart ligger i den försvunna väskan...men den va slut...TYPISKT!

Ikväll är jag hemma själv...ganska skönt faktiskt...hehe Danne är på Ösk-matchen och jag slappar framför tv:n med kryddig korv och ruccolasallad...så mumsigt ihop:)

Annars är det lugnt här...känns lite segt att vara hemma...vill bara iväg och göra massa saker...men som ni vet så kostar allt....får spara mig till Kolmården på Lördag....men en tripp till sthlm vore inte fel...lite shopping eller kanske se ngn teater...Har börjat läsa Pernilla Wahlgrens blogg och skulle vilja se den teatern hon är med i sommar...den verkar rolig..."Bruden som visste för lite" som spelas på Fjäderholmarna i Sthlm...men men...får la se vad eller om vi hittar på nått mer i sommar....synd att man inte har ett hus att pyssla med....

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0