Jobb

Gick upp vid 06 imorse...sov så där då magen levde sitt eget lilla liv...så Danne körde mig till jobbet:) Väl där gick det bra! Jag och Tanja slog våra kloka ihop och fixade det bra:) När jag skulle hem regnade de som tusan så på med regnkläderna och så gick jag till mammi...jag tycker det är mysigt med regnkläder...ni som gick NOS måste hålla med om att de påminner om härliga tider i skogen....och Frida, vi får styra upp en picknick i regnet nästa gång du är här...om det regnar...hehe

Nu är jag hos mammaoch ska väl snart få i mig lite mat tror jag....:)Ska kolla lite på tv...blir väl "Vänner" och "du är vad du äter" fast de e repriser...men skoj iaf...

Imorrn har ja sovmorgon! :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för helt sjukt roliga dar på jobbet!! :D Länge sen jag skrattat så mycket ...

Skönt med sovmorron .. en del har det bra ;P Kram ...

2009-08-13 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0