Fredag...

Sov väldigt länge imorse...men det var kanske vad vi behövde!? Idag har vi visst inga planer alls...både skönt och mindre skönt..jag blir så rastlös...då går tankarna direkt till "om vi hade ett hus" så skulle de säkert finnas nått att pyssla med...glippa gräs,måla eller inreda nått rum....men men de får la vänta...

Igår var vi ute i Lanna och hälsade på...tvillingarna hade växt som sjutton och sprang runt och lekte nu:) Kul att se! och visst blir man sugen......Vi käkade lite kräftor på dagen efter vi hade varit en sväng vid brottet så grabbarna fick bada:) jag stod bara med fötterna i...det va ganska kallt...fast efter ett tag blev det riktigt skönt! På kvällen grillade vi kött och käkade min potatissallad till...mysigt. Kom dock inte hem så sent eftersom grabbarna skulle sova.

Imorrn blir det Kolmården för hela slanten. Ska dit med Carita, Fredrik och Leo, och Danne så klart:) Får se när vi kommer oss iväg och vad vi hittar på, men skoj ska det bli iaf! Speciellt Safariparken...älskar att se Lejon på så nära håll...även om de mest ligger å latar sig....

Nee undra om vi ska ta å göra nått vettigt idag eller om vi bara ska vara hemma å slappa....?

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej,

Jag vet att vi kommer fixa detta perfa och med varandras stöd känns det hela betydligt lättare. Jag har bara inte riktigt velat inse att vi snart ska börja och att allvaret väntar oss. Ska bli kul å höra dina ideer, själv har jag fastnat lite men det lossnar så snart vi har pratat ihop oss.

Vi kan ju ses snart, Johan börjar jobba om en vecka så då kommer jag kunna ses vilken dag som helst.

Ser fram emot grillningen oxå, ska bli kul å träffas allihopa inna plugget startar!

kram

2009-08-10 @ 11:16:47
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0