Fram och tillbaka...

Igår va det en bra dag...jag mådde bra i stort sätt hela dagen...fick i mig lite mer mat än i Tisdags men fortfarande inte tillräckligt...Jag och Nattis åkte å bada..de va kallt men uppfriskande:) På kvällen va jag och Danne på visning:) De va ett jätte fint hus..och de fastnade i skallen...men så måste man tänka lite till...de ligger en bit från stan, inga bussar så då måste man ha 2 bilar...men annars va de jätte fint! Rött, gammalt, och mysigt....
Sen blev de grillning i Vintrosa..

Jag har skrivit en lisa på saker som vi verkligen vill ha när vi köper hus, så som hyfsat stor tomt, fint kök och badrum..och saker vi absolut inte vill ha som ett fööörrr stort renoveringsobjekt....hehe...men men sen har ja även kommit fram till att de e jag och Danne som ska bestämma...de e farligt att lyssna för mycket på andra...då kommer vi nog aldrig kunna flytta...

Pratade med jobbet nyss..skulle ha jobbat Måndag och Tisdag nästa vecka....men berättade situationen och vi kom fram till att de va bäst att ja stannar hemma...mest för att ja inte kan säga nu hur jag mår på måndag...de kan va en bra dag lika väl kan de va den värsta...så de får bli bra så här...va hemma och ta de lugnt en vecka till innan skolan börjar....kanske behöver ja de...

Idag ska jag träffa Tanja:) hon kommer hit, kanske går vi ut å går en sväng...iaf en liten sväng borde ja orka...sen blir de lite fika och massa snack:) Ska bli jätte trevligt!

Hoppas allt är bra med er! Vill skicka en extra hälsning till Sylvia som ja fick veta igår att du läser min blogg:) KUL!
Många kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: frida

ja det va jag som hade drömt...:)

2009-08-21 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0