Trött tröttsson...

Det är jag de....fick veta igår kväll att jag skulle in och jobba idag istället för att göra praktik så planerade lite all möjligt som jag vet att dem gillar...vaknade vid halv sju imorse och drog väl till skolan vid halv åtta...väl där fick jag springa runt och leta nyckar till klassrummet, men efter lite om och men så kom jag in. Började första lektionen med det vanliga jobbet som de brukar göra, sen idrott och sen körde vi lite frågor som de fick svara på som jag nu tagit hem för att läsa...och även skriva några rader tillbaka...sista två timmarna hade vi bild, och mitt tålamod var på bristningsgränsen...jag sa att jag ville slippa bli arg och de höll de med om....MEN till slut blev det ett litet utbrott...känns aldrig bra så här efteråt, men man måste ju visa vem som bestämmer....de testar ju verkligen gränser på vikarier.....

Nu har ja nyss kommit hem efter ett hårt hårt träningspass...behövde få ur mig lite ilska:) men nu är ja helt slut...ska förska läsa några av deras frågepapper och sen bara slappa....

Imorrn blir det en lång dag då det även är föräldramöte på kvällen...men det ska bli riktigt kul att va med å se hur de funkar...nej nu somnar ja nog snart...hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0