Torsdag...

Sov som en stock hela natten och ville gärna sova halva dagen oxå...men upp och hoppa vid halv sju och iväg till praktiken, det blev praktik idag...inget jobb. Haft en bra dag med lite nationella prov och lite frågor....sen hade jag möte med min handledare:) hon är så bra på alla sätt och vis! Åkte från skolan vid 15 tiden och vidare till frissan för att kapa och färga håret....va lite nervös...nu är jag hemma och ganska nöjd...kanske lite för kort och så syns färgen inte så mycket som jag ville....för de som undrar blev det väldigt mörkt lila...så att det bara syns i vissa ljus och så...:)

Ikväll är jag hemma själv igen...Ösk match....men men får se om jag åker iväg till ängen och träffar mammi och Jens och käkar en bit mat kanske....annars blir jag bara hemma, skönt det med....

Hoppas allt är bra med er och att ni oxå haft en bra dag!?

Kul att ni har börjat kommentera mera, fortsätt med det!:)
KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0