Till min Danne!

When I first saw you, I already knew
There was something inside of you
Something I thought I'd never find


I look at you, looking at me
Now I know why they say the best things are free
Gonna love you till the end of the time


You came into my life sent from above
Better than a dream, such a perfect love
And I'll adore you till the end of time
Nothing means more to me than what we share
No one in this whole world can ever compare
Last night the way you moved is still on my mind
Angel of mine.........

Idag är det 3 hela år sedan jag och Danne förlovade oss:) tre underbara år! fast fler ska det bli! En super bra framtid ligger framför oss!
Ikväll ska vi ut och käka och bara vara med varandra! :)
********************************************************************************************'



************************************************************************************************************************************
Från det ena till det andra, så klarade min älskade bror att ta körkort alldeles nyss!!!så himlans stolt är jag!!!bra jobbat brorsan!!!!
Jag klarade mitt körkort samma dag som vår älskade pappa gick bort (fast 3 år senare) och Bror klarade körkortet på min ocg Dannes förlovningsdag!

*************************************************************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Frida

ja herrugu´ tiden går helt sjukt fort. Tyckte nyss jag följde dig och mötte Danne vid slottet :)

2009-04-30 @ 17:05:02
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Tanja

Då får man gratulera;) ...

Det verkar som någon vakar över er <3 det måste kännas härligt ... ha en toppen dag siri / kram

2009-04-30 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0