Helgen...

I fredags kväll tyckte Danne att vi skulle gå ut och käka, så blev det:) vi hamnade på " Danska krogen" helt okey mat och vi fick sitta längst in så det va mys:)!

Lördagen tillbringades i Eskilstuna på travet, det var roligt, jag tycker om att åka bil, och så hade vi med oss lite matsäck och försökte vinna lite pengar. Danne lyckades men inte jag....vet inte om det krävs mer träning eller om jag helt enkelt måste inse att jag suger på att tippa trav....Kvällen blev lugn framför tv:n...

Söndagen vaknade vi tidigt och åkte ut till Vintrosa och fixade lite med sommardäcken som ska på snart...sen åkte jag till gymmet, och sen vidare å handla. Kvällen bestod av god middag och tv...hehe...va ganska trött....

Idag måndag fick jag lite sovmorgon, behövde inte vara på praktiken förän kl 9. Väl där så lärde jag mina små sötnosar att göra fjärilar av hjärtan, och så påskpysslade vi lite, gjorde bland annat ägg, med olika paljetter och grejer på...det va uppskattat:) får se vad ja ska hitta på imorrn:)

Vid ett tiden åkte jag till sjukhuset för att ta prover, de gick ganska bra..men de e otäckt! och idag kom det ganska mycket blod så jag fick ett jätte plåster:) Sen när benen hade slutat darra åkte jag till gymmet....Nu är jag hemma å slappar...ikväll ska vi nog umgås med bror min:) Kolla på Ösk- matchen å kanske käka nått....Imorrn ska jag träffa läkaren igen om min mage och se hur proverna va....Hoppas allt är bra med er!?

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0