Första dagarna..

Nu har jag varit på praktiken i tre dagar...det känns jätte bra och alla är så gulliga och trevliga!
Men måste erkänna att  man är helt slut när man kommer hem på em...är ju inte van att gå upp så tidigt och sen vara igång hela dagen. Brukar ju mest va på universitetet max 4 timmar/dag.

Igår blev de en lång dag, först praktiken 8-17 då jag va med på ett möte, sen va ja tvungen att åka till jobbet å fixa lite grejer och sen vidare till gymmet, så när jag kom hem var kl närmare 19 å då skulle det göras matlådor...sen vid 21 slocknade jag....

idag slutade jag när barnen slutade 13.15:) skönt! åkte till pappas grav, lämna en fin sten som de stod "älskar dig" på och grät lite grann...han skulle ha fyllt 60 år idag min älskade pappa! 60 år! ingen ålder alls, så sjukt och orättvist att han inte fick fira den här dagen här med oss....de gör ont i mig....

Älskar dig pappa, och saknar dig så otroligt mycket!!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0