Tisdag...å seg..

Yes har läst hyfsat mycket idag..men är långt ifrån klar! Tog en lite längre paus och träffa Kristin på stan  för lite shopping;) Blev lite nya träningskläder och två vanliga bas toppar=) Ska en sväng till Marieberg senare å köpa ett par träningsbyxor som jag lagt undan...typ Harem stil å super sköna! Får se hur mycket jag tränar i dem, kanske blir mina "favorit hemma byxor..." Kanske borde fortsätta läsa nu så jag kan unna mig att se på tv ikväll....Ringde från jobbet idag oxå, men kan inte jobba nu när det är så mycket, det skulle bara ge mig panik...och lite mer pengar iofs...men men så är det...bara att gilla läget...

Ha en trevlig kväll, sköt om er! KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Siri!

Mitt i all hemsk grammatik har du fått en liten utmärkelse av mig...Kolla in på blogg när du hinner:)

2008-09-09 @ 21:58:59
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0