Tisdag...

Baby köpte med sig fika hem igår, så det blev lite namnsdagsfika=) Idag har jag skrivit å läst...har dock tröttnat nu..men ska försöka plöja mig igenom några sidor till....Ikväll blir det massa tv för min del...vänner, idol och antingen vem kan slå Philip och Fredrik eller den nya serien på 4:an....tror på det senare alternativet! Och kanske kanske lite popcorn...Danne ska på fotboll så jag får roa mig själv....Imorrn blir det träning igen och sen sthlm globen och COLDPLAY....jag är inte världens störst fan..men det ska bli roligt iaf! Alltid kul med konsert å mycket folk!

Nu ska jag återgå till att lägga mig i soffan å varva tv-tittandet med läsandet....jippi....

Sköt om er! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0