Skit pommes

Gudars vad det är mycket att tänka på nu...tyvärr har typ allt med plugget att göra! Hemtenta på onsdag...känns surt nu när vi inte kan/får sitta tillsammans....får diskutera så mycket vi kan på tele å msn...så skriver vi nog inte så lika iaf....Har även fixat böckerna till nästa delkurs...känns bra! Men är helt slut i skallen nu när jag har pusslat ihop det....

Har även varit barnvakt i em hämtade på dagis och sen tittade vi på film å åt köttbullar=) Tänk att alla barn älskar det...( och jag oxå för den delen)

Känns som jag är helt snurrig men ändå har glömt något...vad kan det vara!? Ta det lugnt kanske....jajaja det lär nog bli en del dystra och sura inlägg de närmaste dagarna eller ja under hemtenta tiden alltså...men håll till godo det blir nog bättre sen! iaf om det går bra;)

Nu ska jag vila lite är TRÖTT SOM F**.....

Sköt om er! KRAM                                                                                                                                                                
Min dator när jag är klar....hehe....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0