Skit pommes alltså...

Det här är svårt....rikitgt svårt! Visst har man läst svenska typ hela sitt liv...ändå är det svårt att  lära sig alla dessa konstiga gramatiska ord....får krupp snart! Nu har jag iaf börjat på nästa veckas bok å den verkar lite mer vettig...men minst lika svår...så jag tror att jag får räkna med att läsa alla böcker typ två gånger för att fatta nått....om man hade tid skulle jag göra det...men det går inte...så det är väl bara att hoppas på att de går igenom allting ordentligt imorrn.....blääääääää för att plugga....1,5 år kvar...nedräkningen har börjat...


Nu ska jag fixa till mig lite å sen tror jag att jag ska träffa Nattis en stund=) Då får jag tänka på annat så det ska bli jätte trevligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0