Lördag...

Sov länge i morse! så sjukt skönt! Behövde verkligen det! Sen blev det en snabbis på stan...köpte ingenting mer än ett batteri...men så är det helgen innan lön...PANK är jag!!!

Sen har vi bara slappat framför tv:n med trav och godis...ganska skönt idag faktist. Skulle handla mat till kvällen nyss men vi kom inte på vad vi ville ha, så gick från konsum med godis, cola och en risifrutti.....Nu ska jag göra lite makaroner med ketchup....härlig lördagsmiddag va!? Men men så är det ibland....

Hoppas ni får en bra lördagskväll! Sköt om er! KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

samma middag som ja tänkt mig.. men här sitter jag o har fortfarande inte ätit... men det är INGE fel på makaroner och ketchup och gärna lite fetaost till :)

2008-09-20 @ 22:38:31
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0