Skit pommes...

Har suttit framför den här dumburken sen kl 10 i morse....Skriver och skriver på mitt arbete...som ska vara mellan 5-7 sidor...och nyss insåg jag att jag är inne på min femte! jag vet knappt vad jag har skrivit så jag vet inte om det duger...men jag är uppe på fem sidor:) Och imorrn ska jag börja med "min del" där man ska ordbajsa om hur jag vill jobba med läs- och skrivinlärning när jag står där å har min egna klass!=) Tror det blir lite lättare att skriva...då är det ju mest utifrån mig själv, inte massa letande i böcker....skönt!

Snart kommer mammi förbi och säger hej, och ikväll ska jag å D förhoppningsvis ta oss iväg å handla...brist på det mesta här hemma....Sen blir det väl lite tv skulle jag tro...såg att det var Rosa bandet galan ikväll....galor brukar dock inte va så intressanta men finns det inget annat å se så....

Nej nu väntar soffan på mig...med ett vänner avsnitt och sen ska jag ta å läsa igenom det jag skrivit å hoppas på att det suger...

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0